Reklama w vortalu Matura.pl
Vortal edukacyjny przeznaczony dla maturzystów i osób wybierających się na studia wyższe. Powstał w 1998 roku jako wynik współpracy naszej agencji CATALIST z radiem RMF FM. Od 1999 działa jako samodzielny serwis Matura.PL. Dostarcza informacje, porady oraz materiały, pomagając młodzieży przygotować się do matury jak również wybrać odpowiednią dla siebie szkołę wyższą.
STATYSTYKI MATURA.PL |
||
|
Visits |
pages |
Maj |
200 000 |
800 000 |
Rok szkolny |
60 000 |
200 000 |
Wakacje |
30 000 |
100 000 |
Średni czas na stronach: 8:20 min |
Standardowe formy reklamy

Cennik reklam
Pobierz aktualny Cennik Reklam w vortalu Matura.pl. Cennik zawiera standardowe formy reklamy. Jeżeli interesuje Państwa indywidualna forma reklamy, prosimy o kontakt z nami. Przygotujemy skuteczną i efektywną ofertę.
Informacje dodatkowe
Profil czytelników
płeć:
52% - kobiety
48% - mężczyźni
wiek:
81% to osoby wieku 15-24 lata
55% to osoby z wykształceniem średnim ogólnokształcącym lub niepełnym średnim
76% uczy się lub studiuje
najczęściej poszukiwane informacje w sieci to:
muzyka (63%), aktualności (54%) oraz hobby (36%)
76% internautów korzysta z Internetu w domu
57% spędza w sieci ponad 6 godzin tygodniowo
Źródło danych: Audience Profile, (c)SMG/KRC, fala styczeń 2002
Badania sondażowe
Zainteresowanie maturą
78% to osoby tuż przed maturą
13% to osoby po maturze
8% to osoby, które zadeklarowały brak zainteresowani maturą
Źródło danych: SONDA.pl, przebadano: 4.660 osób
Będziesz uczyć się w czasie weekendu?
Głosy są bardzo wyrównane: 51% deklaruje naukę, 49% miłe spędzenie czasu
Źródło danych: TakNie.4free.pl, przebadano: 1.889 osób
Czy będziesz odpisywał na maturze?
Na tak postawione pytanie 83% respondentów odpowiedziało pozytywnie.
Źródło danych: TakNie.4free.pl, przebadano: 2.427 osób
Kontakt
Zainteresowane reklamą w vortalu Matura.PL oraz Sciaga-OnLine.pl
prosimy o kontakt:
Dariusz Stefaniak,
tel.: +48 601 511 854
e-mail: dariusz małpka catalist.com.pl
skype: dariusz.st
lub poprzez formularz kontaktowy: kontakt »